• ש. יול 27th, 2024

הפועל לב ירושלים כדורסל נשים סגרו את סגל השחקניות לעונה הקרובה

הנהלת קבוצת הכדורסל "הפועל לב ירושלים" כדורסל נשים הודיעה השבוע כי סגרה את סגל השחקניות לשנה הקרובה והחתימה את שתי השחקניות הבכירות ביותר בליגה הלאומית בכדורסל נשים.

ד"ר נטע אבוגוב יו"ר הקבוצה מציינת: "לשמחתי הצלחנו להחתים את 2 השחקניות הבכירות ביותר בליגה הלאומית בשנים האחרונות. סגל השחקניות לעונה הקרובה משלב בין השחקניות הבכירות ביותר בליגה לנערות הירושלמיות המוכשרות שגדלות אצלינו במועדון. אני מאמינה שההרכב הזה יוביל אותנו למקומה הראוי של ירושלים בליגת העל לנשים בכדורסל."

קבוצת הנשים של מועדון הפועל לב ירושלים תשחק בעונה הקרובה בליגה הלאומית תחת המאמן יונתן אורן. הקבוצה מורכבת משחקניות בית ירושלמיות מוכשרות ושחקניות חיזוק במטרה להצעיד את הקבוצה כבר השנה לליגת העל.  

להלן הסגל הבכיר של הפועל ירושלים לכדורסל נשים לעונה הקרובה:

שיר תירוש, (23), בוגרת מחלקת הנוער של רעננה, ייצגה בכבוד את נבחרות ישראל מגיל 14 בטורנירים בינלאומיים. שיחקה בליגת העל כבר בגיל 17. זכתה בתואר מצטיינת העונה ובתואר סגנית מלכת הסלים (20.5 נק' בממוצע למשחק). זכתה בשלוש העונות האחרונות בכל התארים בליגה (2 אליפויות ו-2 גביעים), העלתה לליגת העל את אליצור תל אביב וכפר סבא ומצפים שתעשה כך גם העונה.

טל יעקב, (26), היא אחת הכוכבות הגדולות של הליגה בשלוש השנים האחרונות, מאז חזרה ארצה מאוסטרליה. בשנתיים האחרונות נבחרה יעקב פעמיים לשחקנית ההגנה של הליגה וסיימה בין חמש הקלעיות המובילות עם 15.5 נק' בממוצע והיתה ממצטיינות העונה. טל יעקב משחקת היום בסגל נבחרת ישראל 3×3.

טל יעקב חתמה בהפועל לב ירושלים. צילום: איגוד הכדורסל הישראלי.

נעם גבריאלי,  (26),  שחקנית הבית של מועדון הפועל לב ירושלים, אשר הובילה את קבוצת הבוגרות אשתקד לאליפות היסטורית בעונה ללא הפסדים ולהעפלה בלתי נשכחת לליגה הלאומית! נעם שיחקה בליגת העל בעברה ובנבחרות ישראל הצעירות. 

קרן נחמה (32)  ורבקה רוס ( 33) – קרן ורבקה גדלו בירושלים וייצגו את ירושלים שנים בנבחרות ישראל השונות. השתיים שיחקו בליגת העל בקבוצות שונות כגון הפועל ראשון לציון, אליצור רמלה, מכבי אשדוד ועוד.  בשנים האחרונות החליטו השתיים לחבור יחד והצעידו קבוצות צמרת בליגה הלאומית לאליפויות.

לצד השחקניות הבכירות ישחקו ארבע שחקניות שגדלו במועדון תמר גרינבוים, הדר מור יוסף, קרני ארוטשס-לבון ולירי הירשהורן,

הפועל לב ירושלים הוא מועדון כדורסל נשים הכולל עשרות קבוצות ילדות, נערות ובוגרות. כיום מהווה הפועל לב ירושלים את מועדון כדורסל הנשים הגדול ביותר באזור ירושלים ובין הגדולים בארץ תחת הובלתה של היו"ר, ד"ר נטע אבוגוב. במועדון 2 חטיבות; אגודה תחרותית, המתאמנת בחוות הנוער הציוני בירושלים, תחת ניהולה המקצועי של רבקה רוס  (6 קבוצות – 2 מהן נשים בוגרות המתחרות אחת בארצית והשניה בלאומית) וחטיבה 

עממית קהילתית (40 קבוצות המתפרסות על שלל השכונות בעיר ירושלים) תחת ניהולה המקצועי של שירה אמסל-זקש (שירה ליגה). 

בשנה הקרובה תיפתח אקדמיה לכדורסל נערות של הפועל לב ירושלים בחוות הנוער הציוני שמטרתו לפתח שחקניות מוכשרות צעירות.

הפועל לב ירושלים הינו מועדון שקם לפני שנה– באמצע 2021 וכבר בשנה אחת הגיע להישגים והפך למועדון הגדול בירושלים. המועדון קם במטרה לתת לנשים באשר הן, ללא הבדלי דת או שיוך כזה או אחר, לחוות העצמה ולאתגר נשים למצוינות באמצעות ספורט. כל אישה יכולה למצוא עצמה בהפועל לב ירושלים ולהתחיל את מעגל החיים – להעביר את הערכים של המועדון לעוד נשים, לבנות שלה וכו'. 

הקבוצות התחרותיות מתאמנות בחוות הנוער הציוני בירושלים שחרטה על דגלה "מצוינות בספורט". בספטמבר 2022 המועדון מתכנן לפתוח אקדמיה לכדורסל המיועדת  לנערות העיר ירושלים ולשחקניות מוכשרות מכל הארץ.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *