• ג. אוק 22nd, 2024

אליסה ברון חתמה לעונה נוספת בהפועל לב ירושלים

אליסה ברון

פיינליסטית העונה האחרונה בכדורסל נשים, הפועל לב ירושלים, הודיעה הבוקר כי קפטנית הקבוצה בעונת הבכורה בליגת העל, אליסה ברון, תמשיך לעונה נוספת בשורות מחזיקת גביע המדינה.

אליסה ברון (1.78, 32), בכירת השחקניות הישראליות בליגת העל, הובילה את הפועל לב ירושלים לזכייה היסטורית בגביע המדינה והעפלה לגמר הפלייאוף, שם סיימה כסגנית אלופת המדינה.

ברון, שחקנית נבחרת ישראל, סיפקה להפועל לב ירושלים בעונה הקודמת 18.3 נקודות, 7.5 ריבאודנים, 4.2 אסיסטים ו-2.8 חטיפות בממוצע למשחק. המשכיות של נכס משמעותי כאליסה בקבוצה, בנוסף להחתמתה של לימור פלג כמאמנת ראשית, יונתן נוה כעוזר המאמנת, והשחקניות שיר תירוש והודיה קבדה, הינה הצהרת כוונות משמעותית של המועדון שמבטיח לעצמו את ההמשכיות של הסגל והכוכבות המשמעותיות ביותר שהיו בעונה הראשונה והמוצלחת מאד של הקבוצה הירושלמית בליגת העל.

נטע אבוגוב יו"ר קבוצת הפועל לב ירושלים אמרה "אני שמחה מאד שאליסה ממשיכה איתנו לעונה נוספת. אליסה היא לא רק שחקנית מצויינת שהובילה אותנו להישגים בעונה הקודמת, אלא גם שחקנית ערכית שמביאה לידי ביטוי את ערכי המועדון על המגרש ומחוצה לו".

שחקניות הפועל לב ירושלים עם הגביע
אליסה ברון עם הגביע . צילום: עודד קרני

אליסה ברון מסרה: "הפועל לב ירושלים היא קבוצה שהפכה בית עבורי. הגענו להישגים נהדרים בעונה האחרונה, שחייבים לזכור שהיתה העונה הראשונה של המועדון הזה בליגת העל ואני בטוחה שיחד עם השחקניות הנוספות בקבוצה נצליח להגיע להישגים יפים גם העונה. אני מצפה לה מאד".

לימור פלג, המאמנת הראשית של הקבוצה מסרה: "אני מאוד שמחה על ההחתמה של ליס לעונה נוספת בהפועל לב ירושלים. אין ספק שהניסיון היכולת והאופי שלה מדברים בעד עצמם. יש לה חלק מאוד גדול מכל מה שהשגנו שנה שעברה ושואפים להשיג גם השנה".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *