• ש. יול 27th, 2024

רק בריאות: היחידה לניתוחי עמוד שדרה במרכז הרפואי שערי צדק מתרחבת 

ד"ר סזר חוסה מזרחי, מומחה בכיר בניתוחי עמוד שדרה מורכבים וניתוחים זעיר פולשניים בגישות חדשניות מצטרף לצוות היחידה לניתוחי עמוד שדרה במרכז הרפואי שערי צדק, בראשות ד"ר יאיר ברזילי.

ד"ר מזרחי בן 36, נולד בברזיל. נשוי ואב לשניים. למד רפואה בבית הספר לרפואה סוזה מרקס, ריו דה ז'נרו, ברזיל בין השנים 2005-2010. בשנת 2011 המשיך את לימודיו בבית החולים איפנמה פלוס בברזיל וכעבור שנה עלה ארצה והתמחה בנוירוכירורגיה בבית הספר לרפואה של האוניברסיטה העברית והדסה, והמשיך לשמש כנוירוכירורג בכיר בבית חולים הדסה עין כרם עד סוף שנת 2018.

בשנת 2019 ד"ר מזרחי התמחה בבית החולים רויאל מלבורן באוסטרליה בניתוחי עמוד שדרה מורכבים וניתוחים זעיר פולשניים בעמוד שדרה, והמשיך כרופא בכיר בית חולים אוסטין במלבורן (אוסטרליה), שם וצבר ניסיון רב בביצוע ניתוחי עמוד שדרה זעיר פולשניים בגישה קדמית, דרך הבטן בחתך זעיר ובגישות זוויתית ולטרלית המשפרות את תוצאות הניתוח ומסייעות בתהליך ההחלמה.

דר סזר חוזה מזרחי. קרדיט צילום: דוברות שערי צדק.

ד"ר מזרחי משמש כעורך בכתב העת הרפואי לנוירוכירורגיה ונוירוטראומה וסוקר מאמרים בכתב העת הגדול של אוסטרליה ואסיה לנוירוכירורגיה.

"תמיד ידעתי שאגיע לישראל", מספר ד"ר מזרחי, "בהחלטה משפחתית העברנו את חיינו לבירת ישראל, ירושלים. עם כניסתי ליחידה לניתוחי עמוד שדרה בכוונתי לפתח תחום ייחודי שטרם פותח בארץ, ניתוחי עמוד שדרה בחתך זעיר באורך סנטימטר אחד בלבד, בגישות שונות. זהו תחום מאתגר עבור המנתח מאחר שדרכי הגישה לעמוד השדרה מאוד מצומצמות. גישות חדשניות אלו מונחות רובוט מהסוג המתקדם ביותר משפרות את איכות חיי המטופלים עם תוצאות מדהימות וסיכויי ההחלמה טובים יותר.

אני שמח לחזור לירושלים ולהצטרף לצוות המוביל בשערי צדק. עבדתי במספר מדינות ושיתוף הפעולה בין המחלקות השונות הוא יוצא מן הכלל".

ניתוח מיקרוסקופי צווארי – דר סזר חוזה מזרחי. קרדיט: דוברות שערי צדק

ד"ר יאיר ברזילי: ״אני מברך ושמח על הצטרפותו של ד"ר מזרחי ליחידה לניתוחי עמוד שדרה בבית החולים שערי צדק. ד"ר מזרחי מרחיב את שיתוף הפעולה בין מנתחי הגב מהמחלקה האורתופדית למנתחים מהמחלקה הנוירוכירורגית, בראשות ד"ר נבו מרגלית ומרחיב את הספקטרום של הפרוצדורות אותן אנחנו מציעים לקהל המטופלים הגדול של יחידת הגב. שיתוף הפעולה הפורה בין המחלקות שלנו הוא נקודת חוזקה ויתרון גדול לנו ולמטופלים שלנו״.

ד"ר מרגלית: "ד"ר סזר הצטרף לצוות המחלקה בחודשים האחרונים וכבר מבצע ניתוחים מורכבים ומרחיב את שיתוף הפעולה עם הצוות האורתופדי. יחד עם הצוות האורתופדי של יחידת עמוד השדרה, ד"ר סזר וד"ר ג'ון ויינסטון מחזקים את הצד הנוירוכירורגי בשיתוף הפעולה הזה ומעלים את כמות המקרים המטופלים ואת מידת המורכבות שלהם".

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *