• ש. יול 27th, 2024

"עצור בצד אני יולדת״ תושבת העיר ילדה בדרך לבית החולים, בשולי הכביש

בשבוע שעבר התעוררה דנה חלילי (31) תושבת ירושלים, כשהיא מרגישה צירים. דנה ובעלה אשר החלו את הנסיעה ברכבם הפרטי לבית החולים כשלפתע חשה דנה שהלידה מתחילה. השניים עצרו בצד הדרך וחייגו למוקד 101 של מד״א שם הדריך אותם החובש יוסי הימלפרב כיצד להיערך ללידה.

חובשת בכירה במד"א אביגיל לדרר שגרה באותו הרחוב וקיבלה את הקריאה ביישומון הכוננים של מד"א הגיעה בתוך רגעים ספורים למקום "כשהתקרבתי ראיתי את אשר עומד בסמוך לדלת הרכב כשהוא נערך ללידה על פי ההנחיות שקיבל בטלפון" סיפרה "אנחנו יודעים שהמקום הכי בטוח ללדת בו הוא חדר לידה, אבל בתוך שניות הבנתי שהלידה כבר בעיצומה, החלפתי את אשר ולאחר 2 צירים התינוק נולד"

הגיעה אביגיל לביתם של דנה ואשר ופגשה אותם ואת התינוק בהתרגשות רבה.

צילום: דוברות מד"א

היולדת דנה חלילי: "באותו לילה התעוררתי מציר, הערתי את בעלי ואמרתי לו שצריך לנסוע לבית חולים. לקחנו את הבת שלנו להורים שלו ובדרך לבית החולים כבר ירדו לי המים. עצרנו בצד וחייגנו 101 למד"א, ואביגיל החובשת הגיעה ממש בתוך רגעים ספורים. היא סייעה לי ללדת כששכבתי במושב האחורי של הרכב. בתוך פחות מחצי שעה מאז שהצירים התחלו כבר ילדתי. אני ואשר מודים לה ולחובש יוסי שסייע לנו בטלפון."

חובשת בכירה במד"א אביגיל לדרר הוסיפה: "לשבת היום בסלון של דנה ואשר כשהתינוק שרק לפני כמה ימים סייעתי לה ללדת אצלה בידיים מחייך וצוחק זה מרגש מאוד. אני מאחלת להם רק בריאות, נחת מהתינוק וכמובן המון מזל טוב!"

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *