• ש. יול 27th, 2024

הלידה בירושלים והמחווה המרגשת

צוות ניידת טיפול נמרץ של מד"א הוזנקו לקריאה שגרתית בירושלים, על מנת להעניק טיפול רפואי ולפנות לבית החולים יולדת בצירי לידה. צוות הניידת, בראשות הפראמדיק משה בניטה וחובש רפואת חירום אלי גרטנר הגיעו לביתה של ציונה היולדת ומיד זיהו כי מדובר למעשה בלידה בשלבים מתקדמים – והחלו בפינוי. בדרכם לבית החולים, התגברו צירי הלידה ומשה החל ליילד את ציונה בניידת לטיפול נמרץ.

כשהגיעו לבית החולים, הודתה ציונה לצוות מד״א, כשהשתחררה מספר ימים לאחר מכן – יצרה קשר עם משה וביקשה שיגיע לאירוע החגיגי עם טלית. המעגל נסגר, כשמשה הפראמדיק של מד"א התכבד להחזיק את התינוק ב׳כיסא אליהו׳ ובזמן חשיפת שמו – אלישע.

צילום: דוברות מד"א

היולדת ציונה נחמני סיפרה: "התרגשנו מאוד מהמקצועיות של צוות מד"א בעת הלידה – הכל היה מאוד מהיר, הטיפול היה מסור ומקצועי מאוד. לאחר הלידה, רצינו מאוד להודות למשה על התמיכה והעזרה הגדולה ברגע המדהים הזה שנקרא לידה. התרגשנו מאוד כשהוא הגיע לברית ובחרנו בו, כמי שילווה אותנו ברגעים הכי משמחים שיש. מאוד ריגש אותנו שהוא הגיע״

צילום: דוברות מד"א

על הלידה והמחווה המרגשת, סיפר פאראמדיק מד"א משה בניטה: "מיד כשנכנסו לביתה של ציונה הבנו שמדובר בלידה קרבה. לאחר שהכנסנו אותה לניידת לטיפול נמרץ בתוך רגעים ספורים יילדנו את התינוק ושמענו בכי – דבר שמרגש בכל פעם מחדש. בבית החולים ציונה הודתה לנו ומספר ימים לאחר מכן – הזמינה אותי לברית וכמובן שהגעתי בשמחה. הכבוד שציונה ובעלה נתנו לי בהחזקת התינוק ב׳כיסא אליהו׳, הוא בהחלט רגע מיוחד מאוד עבורי ואני מודה להם. אני מאחל למשפחה מזל טוב, נחת ובריאות רבה".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *