• ש. יול 27th, 2024

תחת אבטחה כבדה: פורקה סוכת ברנדסדורפר שנבנתה על עמודים במאה שערים

צילום: דוברות המשטרה

בשל הסכנה לחיי אדם ושלום הציבור, בשעה זו המשטרה מסייעת לעיריית ירושלים בהתאם לחוק ובכפוף להחלטות בימ"ש, בפירוק הסוכה שנבנתה בשכונת מאה שערים

הסוכה נבנתה על פיגומים בגובה רב ומהווה סיכון ממשי לנפש ולרכוש, פוגעת בציבור משתמשי הדרך, ומסכנת גם את הציבור המגיע למרכז הרפואי שנמצא במקום.

בימים האחרונים התקיים שיח והידברות על ידי גורמי המשטרה והרשות המקומית אל מול בעליה של הסוכה שהוקמה בשכונת מאה שערים בירושלים, זאת במטרה להוביל לפירוקה ללא צורך בפעילות אכיפה. לנוכח העובדה שהסוכה לא פורקה ע״י מחזיק המקום, כעת המשטרה מאבטחת את אנשי עיריית ירושלים הפועלים מטעמה לפירוק הסוכה.

צילום: דוברות המשטרה

בעת הגעת הכוחות למקום לפנות בוקר, הם נתקלו בחסימת צירי גישה באמצעות פחים שהובערו ועשרות מתגודדים בסוכה ובצירים המובילים לרחוב בה הוקמה תוך שניסו לעכב את ביצוע האכיפה. בתוך דקות בודדות, השוטרים פינו מהמקום את המתגודדים והמכשולים במקצועיות, וגורמי העירייה פעלו לפירוק הסוכה בשעות האחרונות.

כבר עם הגעת הכוחות, יודו מספר אבנים, בקבוקים ושקיות אשפה לעברם, זאת לצד גידופים מצד ההמון שהתקהל באזור, וכך גם בעת עזיבת הכוחות.

כאמור, הסוכה נבנתה על פיגומים בגובה רב והיוותה סיכון ממשי לנפש ולרכוש, תוך פגיעה בציבור משתמשי הדרך וסיכון הציבור המגיע למרכז הרפואי שנמצא במקום שאף הגיש תלונה לעירייה בנושא. בימים האחרונים התקיים שיח והידברות על ידי גורמי המשטרה והרשות המקומית אל מול בעליה של הסוכה שהוקמה בשכונת מאה שערים בירושלים, זאת במטרה להוביל לפירוקה ללא צורך בפעילות אכיפה.

צילום: דוברות המשטרה

לנוכח העובדה שהסוכה לא פורקה ע״י מחזיק המקום, בהתאם לחוק ולנוכח פסיקת בימ״ש, המשטרה אבטחה את אנשי עיריית ירושלים בפירוק הסוכה תוך שמירה על הסדר הציבורי.

נציין כי בשבוע שעבר בוצע ניסיון על ידי עיריית ירושלים לפירוק הסוכה בליווי כוח משטרה, ואלו נתקלו בהתנגדות אלימה במהלכה הותקפו כוחות המשטרה והעירייה שפעלו במקום. אז התחייב בעל הסוכה לפרק אותה באופן עצמאי.
בהמשך הגיש הבעלים עתירה למניעת פירוק הסוכה, ובימ״ש החליט שלא להוציא צו עיכוב ביצוע לפעולות העירייה בשל הסיכון הבטיחותי הטמון בה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *