• ו. מאי 17th, 2024

פינוי חפצים וזבל מהמרפסת שמש – שי פינוי דירה

Byערן טוויטו

אוג 30, 2023

מרפסת השמש שלכם עמוס לעייפה בציוד ישן? יש המון זבל שהצטבר שם ואתם לא יכולים להשתמש במרפסת שבעקבותיה קניתם את הבית? כל זה בהחלט מוכר לשי פינוי דירה מפנה דירות שיודע בדיוק מה אתם צריכים בכדי לשבת כמו בעבר וללא חשש במרפסת הבית וליהנות בסוף יום עבודה או בתחילת יום, מה עושים? במעמד הזה נדבר אתכם על פינוי של חפצים וזבל מהמרפסת ואיך החל מעוד כמה שבועות או ימים הדברים עומדים להשתנות על הצד הטוב ביותר.

המרפסת עמוסה בציוד ישן, הכל למזבלה מי מפנה?

זו בהחלט שאלה טובה, אי אפשר לפנות כמות כל כך גדולה של זבל, למעשה יש המון אנשים שהתלו במשימה ונתקעו אבל אז כבר היה מאוחר מדי- איך בכל זאת עושה זאת מפנה? אם פעם ראיתם את המפנה עושה זאת במהירות ומיומנות חשוב שלא תתבלבלו ותבינו – מפנה בעל מוניטין של יותר משני עשורים יודע איך לקצר הליכים ולדייק בכל המשימות בעוד תפקידכם הוא אחר לגמרי – רוצים שלא להסתבך בפינוי ובחסכון של כסף לכאורה? אל תכנסו לזה מראש, התקשרו אל שי פינוי דירה וצוותו ותנו להם לבדוק את השטח ולהחליט מבעוד מועד כמה זה יעלה לכם וכמה זמן תוכלו לחדש ישיבת מרפסת בדיוק כמו בעבר.

מי מפנה מרפסת עמוסה בציוד ישן וזבל?

שי פינוי דירה מפנה הכול, למעשה כל פינוי הוא אתגר עבורו ואם חשבתם שעם האתגר שלכם הוא לא יצליח להתמודד – נסו אותו והזמינו אותו עוד היום לפגישת ייעוץ בכדי לברור את המקום, לסקור את הנזקים ולברר איך הוא מוציא אתכם מתסבוכת התברואתית הקשה אליה נקלעתם. אז מה קודם למה? לאחר שיודעים את הכול מעריכים את זמן הפינוי, את עלותו, מתחילים בצורה מורכבת לאסוף את כל האשפה מהמרפסת אל אריזה מיוחדת ומשם ישירות למכולת אשפה ומשם ישירות אל אתר אשפה. עכשיו, כשאין אשפה מתחילה מלאכת הניקיון, החיטוי והנה זה קורה, המרפסת שלכם היא בהחלט מקום שאפשר לשתות בו את הקפה הראשון של הבוקר.

שמי שי ואני מפנה דירות מתכולתן לרוב דירות עמוסות תכולה וגם דירות מזוהמות עקב בעיית אגירה כפייתית של חפצים ופסולת. שי שטיקגולד 0507454504.

יש לכם קרוב משפחה אשר מתגורר בבית מוזנח עמוס ציוד ואשפה? רוצים לפנות דירת ירושה? רוצים לבצע סידור בית וניקיון?

זה השרות שלי – פינוי דירות עקב אגירה כפייתית קשה, פינוי דירות מרהיטים, ציוד חשמלי, כלים, בגדים וגרוטאות, מפנה מחסנים, מפנה חצרות, מפנה גגות, מפנה חנויות ומרתפים.
אפשרות לניקיון יסודי כולל חיטוי והכנה למגורים או מכירת הנכס.

כנסו לאתר לעוד הסברים על השרות https://www.house-eviction.co.il/

מפנה בתים של אספנים כפייתיים עמוסים תכולה וזבל. הכל מתבצע בעזרת צוות עובדים מיומן ואדיב. יש לי את הניסיון לתת מענה הכי טוב לפינוי דירות עם עומס חפצים ותכולה בכמויות גדולות. אני תמיד מפנה את הפסולת בעזרת משאית פינוי לאתר אשפה מורשה ולא זורק ברחוב ציוד ותכולה.

קרוב משפחה אשר סובל מאגרנות כפייתית חייב עזרה ראשונית בפינוי הפסולת אשר נאגרה בביתו. תהליך ריקון הבית מגרוטאות וחפצים הוא למעשה התהליך הראשוני להחזרת האגרן למסלול חיים נקי ומסודר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *